٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ - ٢٢٢٠٦١٦١
سبد خرید 0

قوانین و مقررات

10 / 10
از 1 کاربر

فروشگاه دیجی تایر از زمان شروع به فعالیت خود همواره در راستای جلب رضایت مشتری گام برداشته است. پرسنل  این فروشگاه با رعایت کلیه قوانین و مقررات فروشگاهی سعی در جلب حد اکثری رضایت مشتری دارند و تا کنون نیز در این راستا کاملا موفق عمل کرده اند.

مدیریت فروشگاه دیجی تایر علاوه بر رعایت قوانین کلی که تمامی فروشگاه ها باید به آن پایبند باشند قوانین و مقررات دیگری را نیز در جهت جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری وضع کرده است که این مقررات نقش بسیار مهمی را در افزایش رضایت، جلب اعتماد و همچنین تجربه یک خرید عالی را برای مشتری ایفا کرده اند.

از جمله قوانین مقررات وضع شده توسط مدیریت فروشگاه دیجی تایر عدم فروش کالای غیر اصل میباشد که این موضوع توانسته در جلب رضایت مشتریان نقش مهمی را ایفا کند. فروش هر گونه کالای غیر اصل توسط فروشگاه دیجی تایر ممنوع است و تمامی محصولات از بالاترین استانداردهای کیفی برخوردار بوده و کاملا اصل هستند. قیمت گذاری منصفانه و مطابق با حفظ منافع مشتری از دیگر قوانین و مقررات وضع شده توسط این فروشگاه میباشد. قیمت نامناسب و غیر منصفانه از دغدغه های همیشگی مشتریان میباشد که فروشگاه دیجی تایر با وضع این قانون توانسته جانب انصاف را به طور کامل رعایت نماید. ارسال به موقع و همچنین پشتیبانی پس از فروش محصول از دیگر قوانین وضع شده توسط مدیریت این فروشگاه میباشد و پرسنل این فروشگاه حد اکثر توان خود را به کار گرفته اند تا با اجرای این قوانین رضایت حد اکثری مشتری به دست آورند. 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()